.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
وزارت اطلاعات ایران هم تحریم شد!

وزارت خزانه‌داری آمریکا در ادامه تلاش‌های ناکام خود برای منزوی کردن ایران، وزارت اطلاعات جمهوری اسلامی ایران را تحریم کرد.

به گزارش فارس، به نقل از خبرگزاری فرانسه، وزارت خزانه‌داری آمریکا در اقدامی وزارت اطلاعات ایران را در لیست تحریم‌های آمریکا قرار داد.

وزارت خزانه‌داری آمریکا روز گذشته با صدور بیانیه‌ای وزارت اطلاعات آمریکا را به دلیل آنچه که آن را حمایت از دولت سوریه خواندند تحریم کرد.

طبق تحریم‌های جدید آمریکا، دارایی‌های وزارت اطلاعات ایران توقیف شده و به مقامات این وزارتخانه برای سفر به آمریکا روادید داده نمی‌شود.

در بسیاری از خبرها آمده است که آمریکا به مخالفان و افراد مسلح سوریه سلاح می‌دهد تا با دولت "بشار اسد" رئیس‌جمهوری سوریه به مقابله بپردازند اما با اینحال وزارت خزانه‌داری آمریکا وزارت اطلاعات ایران را به همکاری با دولت سوریه متهم کرده است.

وزارت خزانه‌داری آمریکا همچنین وزارت اطلاعات ایران را به سرکوب مخالفان داخل ایران متهم کرده است.

وزارت خزانه‌داری آمریکا مدعی شده است: وزارت اطلاعات ایران از رژیم سوریه که «به نقض حقوق بشر ادامه می‌دهد٬» حمایت می‌کند و «نقشی محوری» در سرکوب‌های داخل ایران دارد.

بر اساس این تحریم تمام دارایی‌های وزارت اطلاعات ایران که در آمریکا یا تحت نظر آمریکاست توقیف می‌شود. همچنین ویزای ورود به خاک آمریکا برای مسئولان وزارت اطلاعات صادر نمی‌شود.

"دیوید کوهن"٬ معاون وزیر خزانه‌داری آمریکا٬ روز گذشته در بیانیه‌ای اعلام کرد که وزارت اطلاعات ایران را به دلیل نقض حقوق شهروندان ایران و حمایت از آنچه که آمریکا سرکوب مردم سوریه می‌داند، تحریم‌ می‌کند.

آمریکا و برخی از همپیمانان این کشور تمامی تلاش خود را به کار گرفته تا علیرغم آنکه ایران برنامه صلح‌آمیز هسته‌ای دارد، به بهانه توقف برنامه هسته‌ای این کشور فشارها بر جمهوری اسلامی ایران را افزایش دهد به طوریکه پیش از این بانک مرکزی و نفت ایران در فهرست تحریم‌ها قرار دادند.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 28 بهمن 1390
آمريكا غلط كرد./. من از همه رزمندگان عزيزمان در وزارت اطلاعات تقاضا دارم يك ضربه شست محكمي به آمريكاي خبيث نشان دهند تا از اين غلط كاريها نكند . و همچنين به رزمندگان عزيزمان در وزارت اطلاعات ميگوئيم ملت دوستار شما و پشتيبان شماست.... انشاالله هميشه در پناه حضرت بقية الله اعظم (روحي فدا ) باشيد.
نا شناس 28 بهمن 1390
آمریکا هیچ غلطی نمی تواند بکند
بسیجی 29 بهمن 1390
این دیگه اوج در یو زگی امریکاست که وزارت اطلاعات مقتدر ایران را تحریم میکنند وزارت اطلاعات چه صنعمی با امریکا داره که این احمقها به دنبال تحر یمشان هستند از بچه های وزارت اطلاعات هم یه خواهشی دارم که اینقدر سر به سر امریکاه واون سازمان پو.شالی سیااه نزارند و ابرو یشان را نبرن آخه این بنده خدا ها گناه دارند 0
نا شناس 29 بهمن 1390
آمریکا از ما عصبانی باش و از این عصبانیت بمیر.
مرگ بر آمریکا . مرگ بر ذات کثیف آمریکا و دولت هایش.
آمریکاییها! هیچ غلطی نمیتوانید بکنید!

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.05 seconds.